В Україні почав працювати контакт-центр із протидії коронавірусу

З понеділка, 2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19.

Відтепер за єдиним номером кожен мешканець України зможе отримати відповіді на будь-які питання, що стосуються коронавірусу.

Записи будуть автоматично фіксуватися у CRM-системі та надсилатися на розгляд до регіонів. Після отримання відповіді оператори самі будуть зв’язуватися з клієнтами. У випадках, якщо оператору буде потрібно зробити певні уточнення наданої інформації (наприклад, проконсультуватися з медичним працівником), він буде зобов’язаний зателефонувати повторно.

«Наприклад, ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, або отримати направлення на здачу аналізів чи комп'ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію», - підкреслив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов.

До роботи контакт-центру залучили 150 операторів. Дзвінки є абсолютно безкоштовними та прийматимуться цілодобово.

Номер телефону контакт-центру: 0-800-60-20-19

Громадський ревізор

Читайте також:

Протягом доби COVID-19 забрав життя трьох мешканців Бориспільщини

В Бориспільському районі встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки

У Борисполі оголосили дострокові канікули

Новини компаній
12:35, 28 серпня