Листоноша Бориспільського відділення Укрпошти розповіла, що керівництво зобов'язало працівників розносити пенсіонерам набори продуктів. За додаткове навантаження не доплачують.
Відомо, що під час карантину людям похилого віку розносили продуктові набори. Керівник відділення поштового зв’язку Бориспіль-1 Київської міської дирекції АТ «Укрпошта» Наталія Білошапка підтвердила, що таку послугу, як доставка за замовленням продуктів та інших товарів, Укрпошта надає, але заперечила, що працівників змушують виконувати це безоплатно.
«Якщо пенсіонер замовляє товар, то листоноша його доставляє за адресою. Згідно суми реалізації нараховується відсоток від продажу, отже працівник пошти, який виконує цю роботу, має матеріальну зацікавленість. У нас діє система бонусів і премій за перевиконання плану та продаж товару з каталогів», — розповіла Білошапка.
Отже, на перший погляд, поштарям гріх жалітися на важку долю. Вони і заробляти можуть на торгових послугах. Але чомусь не лише в Борисполі, а й по всій країні поштарі обурюються важкими умовами праці, низькою зарплатою і додатковими вимогами. Люди звільняються, бо не витримують. За організацію і доставку замовлення за бонусними картками «Щасливий пенсіонер» поштар отримує 7%.
У відділенні Бориспіль-1 листонош 12 осіб. За будь-якої погоди – у дощ, сніг, холод і спеку – ходять пішки, доставляючи людям періодику й пенсії. Без перебільшення, ризикують життям, бо носять із собою чималі кошти на виплату пенсій, пільг, субсидій. Транспортом їх не забезпечують.
Чи дійсно пенсіонери стануть щасливими від послуги з такою пафосною назвою, невідомо. Але в тому, що вона ляже тягарем на плечі поштарів, немає сумнівів.
Читайте також:
В Україні припинять видачу «пакунків малюка»
За останню добу на Бориспільщині зафіксовано ще два випадки коронавірусу
Очільник МОЗ розповів, коли українські учні повернуться за парти