КП ВКГ «Бориспільводоканал» презентував систему диспетчерського контролю за роботою автоматичної каналізаційно-насосної станції (КНС №12), яка першою підключена до серверної бази. Директор підприєвмства Олександр Гануш повідомив, що 350 тис. грн безповоротної допомоги на пілотний проект виділила міська рада.
За словами інженера Юрія Ноги, першочергово впровадження диспетчеризації продиктоване необхідністю оперативного реагування на аварії у роботі КНС, які працюють без персоналу. Одна із них — КНС №12, що на вулиці Віктора Йови (ЖК «Левада»), і стала пілотним проектом.
«Якщо проблема відображається на моніторі, то доки диспетчер не підтвердить, що він переглянув усі повідомлення, сигнал не зникне. На екрані також всі параметри роботи обладнання (наповненість резервуарів у пікові періоди, скільки насос напрацював мотогодин тощо). Зміна кольору ярличка на моніторі із зеленого на червоний — це сигнал про аварійну ситуацію», — розповів Юрій Нога.
Нагадаємо, як повідомляв сайт 4595.com.ua, бориспільське підприємство зливає нечистоти в двір сусідньої багатоповерхівки
Читайте також:
Ремонт транспортної розв’язки на Бориспільщині продовжується
В школах та садочках Бориспільщини не вистачає вчителів, кухарів та медичних сестер