«Крабові палички без краба та безкорисний чай»: в Україні запрацював закон про маркування продуктів

У вівторок, 6 серпня, в Україні набув чинності закон «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Усі нововведення розповсюджуються як на рекламу, так і на маркування, упакування та зовнішній вигляд продуктів.

Виробникам дали три роки, аби перейти на нові стандарти інформування споживачів:

«Цей батончик зарядить вас на весь день!»

Не зарядить. Солодощі містять прості вуглеводи, які є джерелом «швидкої» енергії. Тепер виробники не зможуть приписувати властивості або наслідки споживання продукту, яких він насправді не має.

Крабові палички тепер без краба

Відомо, що крабові палички насправді не містять м’ясо краба. Це оброблене м’ясо риби. Деякі ж виробники малюють на упаковках продукту крабів, що може вводити в оману людей. Відтепер це буде заборонено. У законі вказано, що виробники не зможуть вводити оману споживачів «за допомогою зовнішнього вигляду продукту, опису або графічних зображень про наявність у харчовому продукті певного компонента», якщо його там немає.

Позначка ГМО є обов'язковою, якщо в будь-якому інгредієнті продукту частка ГМО більше 0,9%.

«Цей чай вилікує вас від безсоння!»

Ні. Виробники тепер не можуть приписувати лікувальні властивості продуктам, крім природних мінеральних вод та харчових продуктів для спеціальних медичних цілей.

Інформація має бути подана так, щоб її можна було прочитати

Висота малих літер в описі продукту повинна дорівнювати або перевищувати 1,2 міліметра. Якщо тара дуже маленька (менша за 80 квадратних сантиметрів) – 0,9 міліметра. Також виробники обов’язково мають надавати інформацію українською мовою.

Українська Правда

Читайте також:

В Україні водоканали можуть перейти на погодинну подачу води

З 1 січня в Україні повинен запрацювати проект «єМалятко»

В Борисполі діти без щеплень будуть навчатися на дому

«Корупція, порушення присяги, неповага»: куди можна скаржитися на працівників прокуратури

Новини компаній
12:35, 28 серпня