Минулого місяця Кабінет міністрів ухвалив збільшення норми держдивідендів для аеропорту «Бориспіль» з 40% до 90%. В свою чергу, аеропорт та Міністерство інфраструктури звернулися в Кабмін з інформацією про ризики пов’язані з таким рішенням.
Про це журналістам 112.ua розповів перший заступник гендиректора аеропорту «Бориспіль» Євген Дихне.
«У разі, якщо норма про збільшення держдивідендів до 90% буде збережена, «Бориспіль» не зможе реалізувати проекти заплановані на найближчий час: зокрема, сплатити вже побудований багаторівневий паркінг, завершити ремонтні роботи на пероні. Серед запланованих проектів - будівництво офісного центру, другої черги багаторівневого паркінгу, вантажного терміналу. Ми не зможемо обновляти аеродромну техніку від Jetbroom і ELEPHANT до звичайних перонних автобусів. Не зможемо оновлювати обладнання з авіабезпеки, навіть те, яке вимагає ICAO і IATA», - каже Євген Дихне.
За його словами, Україна нічого не інвестує в аеропорт. Навпаки, держава вилучає з аеропорту 40% прибутку і 18% у вигляді податку на прибуток. Але навіть в цих умовах «Бориспіль» активно розвивається, інвестуючи в розвиток інфраструктури ті 40%, які у нього залишаються.
«Для забезпечення необхідної базової інфраструктури, з урахуванням приросту пасажиропотоку близько 20%, як зараз, «Борисполю» потрібні інвестиції в розмірі близько 3,5 млрд євро», - сказав Дихне.
Нагадаємо, як повідомляв сайт 4595.com.ua, сьогодні в Бориспіль прибуде Міхеіл Саакашвілі.
Читайте також:
«Як пороблено»: в Борисполі збили третю електроопору за тиждень
«Історія на мільйон»: в Борисполі 30 пасажирів не довезли до літака